ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

بوسه . . .

حاجیــا ، حج عمـــره ات مقبول

گشت ممنوع ،بوسه ی معمول

چونکه این آنفلوآنزاخوکی ست

نـــزنــد بـــوسه نـاگهانت گـــول

می نشینی درون خانه ی خود

نکـــند هیچ کس خروج و دخول

یابزن ماسک دست بوسی کن

بوسه بردستکش بزن به اصول

بهر یک بــوسه جان خطر دادن

زشت باشدبه پیش اهل عقول

بسکه ویروس آن خطر ناکست

احتمـال است تـــا کنــد مقتول

هفته ای صبر کن تو ای حاجی

پس ازآن کن تمام بوسه وصول

صـابــران جملگـــی خردمـــندند

کار شیطان کند عـــزیز ، عجول

لعــــنة الله علــی کــلُ الخــوک

کرده بیماریش تو را چه ملول !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد