ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

می در ساغر اندازیم

«بیــا تـا گُل بــر افشانیم و می در ساغـر انــدازیم »*

مبـــادا چـاق تــــــر گــردیــم ، چاقـی را  ور انــدازیم

اگـــــر چربی بــر انگیـــزد کـــه راه قلب مــــا بنــــدد

رژیــم لاغــــری گیـــــــریم و بنیــــادش بــــر انــدازیم

بیــــا تــا کــــور گــــردانیــم ، استعــداد چـاقــــــی را

نخوردن هــا دهیــــم تــن را و خـود را لاغــــر انـدازیم

غـــذای خوشمــزه آورد هـــرکس پیش مــا بگذاشت

غـــــــذایش را ورش داریـــم و پیش کفتــــــر انـدازیم

بــــه دارو خانــــه قــرص ضــــدّ چاقـی می شود پیدا

بگیـــــریـــم قـــرص ضــــدّ چاقــی و آن را در انــدازیم

نبـــاید پیش ایـــن و آن، شویــم  اسباب هــر خنـــده

کـه خـود را  مضحکــه سازیـــم و پیش عنتر انـــدازیم

شویم از« آق دائــی» و شعر ضــدّ چاقی اش ممنون

«که دست افشان غزل خوانیم و پاکوبان سر اندازیم»

نظرات 2 + ارسال نظر
لیدا جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 15:43

درود دوست عزیز. طبع طنزتان هم زیباست. شاد کردن از بزرگترین موهبتهاست که خدا بشما هدیه داده است.

درود و 2صد درود
ممنونم ، شما لطف دارید

علی جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 19:17

استاد خوبه اشعارتون رنگ و بوی دیگری گرفته.

شما لطف دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد