ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

در شرجی نگاه تو ...

وقتی درست لحظه ی ویرانی منی

تنها پناه بی سر و سامانی منی


پرپیچ وخم نه،درهم وبر هم پراز هراس

مثل خطوط مبهم پیشانی منی


صدبار گفته ام که چرا وچطور در

شبهای شعر ،شور غزل خوانی منی؟


با خنده ها ی تلخ وصمیمی ت باز هم

شیرین شبیه لهجه ی کاشانی منی!


در شرجی نگاه تو لبهای تشنه ام

دلخوش به این نشسته که بارانی منی


توی تمام کوچه و پس کوچه های شهر

در جستجوی گر یه ی پنهانی منی


دیگر به فکر آخر این شعر هم نباش

وقتی درست نقطه ی پایانی منی

نظرات 3 + ارسال نظر
فانی چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 22:08

گلهای احساستان عجیب بوئیدنی ست
طبعتان همیشه سبز

سلام
ممنونم از لطفتون

دگ سعادت نداریم در انجمن زیارتتون کنیم

فانی دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 22:23

درود. کم سعادتی از ماست استاد
اگر عمری باشد زیر سایه تان تنفسی در هوای شاعری خواهم داشت.
خدا بخواهد درصدد یافتن آرامش از دست رفته ام

amirhosein پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 15:22

...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد