ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

همخوابه ی فراق تو مجنون ندارد

آتش زبانه می کشد از هیزم ترم

می سوزم ودوباره تو را نام می برم


می سوزم ونگاه تو اسطوره می شود

در ذهن خاک خورده ی تاریخ باورم


همخوابه ی فراق تو مجنون ندارد و

آبستن جنون شده لیلای بسترم


شب باتو مست عشق تو لایعقل تو و

تا صبح مثل شب پره دور تو می پرم


آتش همیشه شعله ور ومن کنار آن

هیزم برای سوختنم کم می آوری...

نظرات 3 + ارسال نظر
Mohammad چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 19:01

سلام ،
ببخشید من یه سوالی داشتم، این سوالو کسی جایی مطرح کرده از هرکسی هم که پرسیدم جوابشو نمیدونست
سوال:
مقاله (ی) دانشگاه با مقالة دانشگاه چه فرقی دارند؟ و کدوم درسته؟
ممنون میشم سریعتر جوابم رو بدین

سلام
ب امید خدا تو کلاس

محمد رضا دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 23:35

سلام علیکم تشکر خوب بود
تشکر التماس دعا

سلام
متشکرم

y سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1394 ساعت 23:31

خوب بود آقای کمالی

سلام
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد