ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

بی قرارم

‍ بی قرارم، شبِ پایانِ غزلخوانی هاست


بی تو افکارِ قلم غرقِ پریشانی هاست


خانمان سوز تر از عشق ندیدم هرگز!


مثلِ یک زلزله که باعثِ ویرانی هاست


عاشقی جرمِ قشنگیست که تاوان دارد


عشق، جرمِ همه ی بی سر و سامانی هاست


پیچِ گیسوی تو آشوبِ عجیبی دارد 


مثلِ آشفتگیِ دولتِ ساسانی هاست


هر چه دورم بکنی دل به تو نزدیک تر است


غمِ دل کندنِ از تو نه به آسانی هاست


اشتیاقی که به دیدارِ تو دارم شب و روز


مثلِ شوقی ست که در بچه دبستانی هاست

نظرات 1 + ارسال نظر
Mehdi شنبه 16 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 10:55

سلام
لطف کردید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد