ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

من دون کیشوتی مضحکم که بجای سرنیزه و کلاه خود مدادی در دست و قابلمه ای بر سر دارد! عکسی به یادگار از من بگیرید من انسان قرن بیست و یکم هستم!

... دروغ نیست


دلشوره های هرشب مردم دروغ نیست

حوا و سیب و آدم و گندم دروغ نیست


ما تشنگان آب غزلهای دلکشیم

آواز عشق و شور ترنم دروغ نیست


یوسف سکوت مردم کنعان بهانه است

یعقوب و اشک و آه و تبسم دروغ نیست


در یا اگرچه حسرت مردم نخورده است

طوفان وجزر و مد و تلاطم دروغ نیست


سرلوحه نگاه غزالان کرشمه هاست

رفتن به شرط حق تقدم دروغ نیست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد